Vyhledávání


Jágr je génius, já ne. Mám štěstí, že jsem sním v útoku, říká Claude Giroux

14.10.2011 15:23
Claude Giroux Claude Giroux #28 of the Philadelphia Flyers arrives at the NHL All-Star red carpet part of 2011 NHL All-Star Weekend on January 29, 2011 in Raleigh, North Carolina.

OT: Jste zatím spokojený, jak funguje chemie vaší řady s Jágrem a van Riemsdykem?

  • Jsme na začátku. Moc jsme toho neodehráli, jen tři zápasy, ale zlepšujeme se a to je hlavní.

 

OT: Můžete trochu popsat systém, jakým vaše řada hraje?

  • Snažíme se hodně přihrávat, aby puk lítal. Oba kluci mají dobrou střelu, já se snažím tvořit.

 

OT: Jágr tvrdil, že pro něj jste jedním z nejlepších centrů na světě.

  • On o mně řekl spoustu hezkých věcí. Těší mě, že je spokojený, ale lepší to může být vždycky.

 

OT: Také prohlásil, že jste hokejový génius.

  • Cože? (směje se) No, to snad ne, ti vypadají úplně jinak než já.

 

OT: Jak byste popsal vy Jágra?

  • Na něj by ten génius seděl. Je jeden z nejlepších, co kdy hráli hokej. A já mám to štěstí, že můžu být v útoku s ním. Učím se od něj i v šatně. Je to lídr.

 

OT: Vy jste byl na přelomu let 2007/08 na mistrovství světa dvacítek v Pardubicích, jaké jste si odvezl vzpomínky?

  • Byl tam i James (van Riemsdyk – pozn. red.). Když získáte zlato, tak je to hodně veselé vzpomínání na fantastický měsíc, který jsme strávili pohromadě.

 

OT: Také jste si tam zahrál proti Jakubu Voráčkovi.

  • No jo, to je pravda, ale my byli soupeři i v juniorech.

 

OT: Zato teď vypadáte jako hodně dobří kamarádi. Navíc jste si i trochu podobní…

  • Tak moment (směje se), to snad ne. Jake je ale skvělý kluk, pořád samá legrace.

 

OT: Když vedle něj sedíte v kabině, určitě jste od něj pochytil i nějaká česká slůvka, ne?

  • Tuším, kam míříte, ale česky vám nic neřeknu. Zatím na tom pracujeme…

 

zdroj: sport.cz