Vyhledávání


Jágr...recept na přesilovky Flyers

07.07.2011 22:25

Plán Jaromíra Jágra upsat se právě Philadelphii se ukazuje jako velmi promyšlený. Pittsburgh podle všeho zájem jenom hrál a třeba v Detroitu by číslo 68 nenašlo uplatnění, jaké se mu rýsuje v překopané sestavě Flyers. Sám by se český navrátilec mohl stát receptem na jejich chudokrevnou přesilovku. V minulé sezoně byla hra Philadelphie v početní převaze hluboko pod ligovým průměrem, až 19. z třiceti týmů. Jágr během kariéry v NHL nasázel v přesilovce 181 branek, k tomu přidal 345 asistencí. Vedle centrů jako Danny Briere a Claude Giroux by sázet góly ze své osvědčené parkety. "Rád hraju přesilovky z pravé strany, jsem na to zvyklý celou kariéru. A protože oba drží hokejku napravo, nebudu jim zabírat místo, oba by mohli hrát z druhé strany," řekl Jágr, který s Flyers podepsal roční smlouvu za 3,3 miliónu dolarů. "Myslím, že kdybych hrál v Pittsburghu vedle Malkina a Crosbyho, kteří mají levé držení hole, musel bych na druhou stranu já. A nejsem si jistý, jak bych to zvládal. To samé Detroit. Dacjuk a Zetterberg se taky pohybují v místech, co já," dodal Jágr. Právě on by se mohl stát kandidátem na nejlepší nákup v letošní dražbě volných agentů. Záleží, jak se po třech letech v ruském Omsku přizpůsobí NHL a jak do týmu Philadelphie zapadne. "Nikde nemám záruku, že to vyjde. Mohl jsem klidně zůstat v Rusku, vydělat víc peněz a hrát jen 60 zápasů za sezonu. Ale chtěl jsem to zkusit," připomněl 39letý útočník.

 

zdroj: nhl.cz