Vyhledávání


Voráček vystřelil fanouškům sendviče. Gól věnoval Markovi a Rachůnkovi

13.10.2011 18:11
Proti Jaromíru Jágrovi nemá ani pětinu pozornosti, statisticky je přitom zatím lepší než jeho legendární spoluhráč. Hokejista Jakub Voráček dal ve třech úvodních duelech sezony NHL dva góly a ve Philadelphii vede týmové bodování plus/minus. "Cítím, že mám ještě velké rezervy," tvrdil přesto dvaadvacetiletý útočník. Před týdnem skóroval hned při svém prvním utkání za Flyers na ledě Bostonu, v noci na čtvrtek se trefil na domácím ledě ve Philadelphii. Gólem do sítě vancouverského Roberta Luonga navíc v rámci akce sítě McDonald's vystřelil držitelům vstupenek sendvič zdarma. "To jsem ani nevěděl. Jsem rád, že se na mě fandové najedí," pousmál se po zápase, v němž nakonec jeho tým zvítězil 5:4. Vzpomínky v něm vyvolává i opakovaná pietní minuta ticha za oběti letecké tragédie v Jaroslavli, kterou Voráček s týmem Flyers prožil nejdřív před sobotním zápasem v New Jersey a podruhé před středečním utkáním doma ve Philadelphii. "Pokaždé, když se to tady připomene, mi proběhne hlavou, že jsem s těmi kluky ještě nedávno seděl v kabině. Je to smutné, ale je to tak a musím s tím žít," dodal. Začátek sezony v novém působišti mu zatím bodově vychází podle představ, jeho výkon však prý má však ještě rezervy. "Abych pravdu řekl, tak herně můžu být o čtyřicet procent lepší. Musím si zvyknout na všechno okolo," upozornila posila z Columbusu, kterou kouč Peter Laviolette přesunul z pravého křídla na levé. "Jsem levák, a když jsem hrál celou dobu na pravé straně, měl jsem (s hokejkou do hřiště) víc možností nahrát nebo vystřelit. Nalevo to až tolik nejde. Ale já jsem univerzální, zvyknu si."

 

Zdroj: idnes.cz